استفاده از داغ فشرده درمان برای کمک به کاهش تهوع و استفراغ بعد از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

استفاده از داغ فشرده درمان برای کمک به کاهش تهوع و استفراغ بعد از دیالیز

این معمول است که برای دیدن بسیاری از مردم شک در مورد اگر درمان فشرده سازی گرم واقعا می تواند به کاهش عوارض جانبی دیالیز. علت این است که مردم هیچ ایده ای در مورد این نوع درمان در حال حاضر.
چرا داغ فشرده درمان حالت تهوع و استفراغ بعد از دیالیز را کاهش دهد؟
هر دو از ما می دانیم که دیالیز دارای عوارض جانبی برای بیشتر بیماران. این عجیب و غریب است نه به این دلیل که هر درمان دو طرف است. دیالیز می تواند کمک کلیه تخلیه سموم و مواد زائد را در یک راه با سرعت بالا. به طوری که در اکثر موارد اضطراری، دیالیز واقعا مفید است. اما عوارض جانبی خواهد با آن می آیند، دیالیز کلیه در برخی از درجه آسیب بیش از حد. به همین دلیل است مردم احساس تهوع و استفراغ.
بین داغ فشرده سازی درمانی و دیالیز متفاوت است که داغ فشرده درمان نمی وضعیت بدتر دیگر را، اما تنها شرایط خیلی بهتر خواهد شد. با استفاده از این بخش موثر طب چینی به بلع سموم و از بین بردن ضایعات، ترویج گردش خون و استاز خون، تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که آسیب تعمیر، عملکرد کلیه بهبود یافته است، عوارض جانبی و مشکلات ناپدید می شوند.
به عنوان یک ماده در واقع، درمان فشرده سازی گرم می تواند به بیماران به منظور کاهش بار دیالیز، حتی خلاص شدن از آن کمک کند.
با این حال این درمان مناسب به تمام بیماران بیش از حد. آن را فقط برای بیمارانی که هنوز خروجی ادرار مناسب است، چرا که دارو با خون رفتن به ضایعه، هیچ ادرار به معنی هیچ خون است. با ما هم +86 18633865632 در تماس باشید: اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از شر کسانی که علائم، خودتان را احساس بسیار بهتر، لطفا یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال، شما می توانید واتساپ / وایبر استفاده کنید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: